In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via internet recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mogen niet consumptie producten worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden, mits het product ongeschonden, ongeopend/aangebroken en ongebruikt is. Hierbij dient de klant zelf de portokosten voor het terug sturen te betalen.
Omdat de verzending altijd voor rekening en risico van de klant geschiedt, dient het pakket deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te zijn. Onvoldoende gefrankeerde post wordt door ons geweigerd.
Om het product terug te sturen dient altijd onze retournering procedure gevolgd te worden. U vind de instructie hier: "Retournering aanvraag". Wanneer de teruggezonden goederen compleet, ongeschonden, ongeopend/aangebroken en ongebruikt zijn, dan storten wij het door u betaalde aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening verminderd met de eventuele "betaalkosten". Voeg voor een snelle afwikkeling dan ook altijd een kopie van de aankoopfactuur toe met de vermelding van uw bank- of girorekeningnummer. Ons adres vindt u hier op onze website: contact per post
Wat als u na 7 dagen een ongeopend en ongebruikt product wilt terugsturen? Voor niet consumptie producten zullen wij in dit geval een uitzondering maken. In dit geval wordt de dagprijs minus 15% aan u terugbetaald. In geval van prijsstijging wordt ten hoogste 100% van het aankoopbedrag vergoed. In alle gevallen worden de betaalkosten van betalingen met Paypal of Ideal niet terug betaald.
Consumptie producten worden onder geen enkele voorwaarde retour genomen.