Onderstaande statussen kunt u van ons via e-mail ontvangen:
Geannuleerd (door klant) (wij hebben op uw verzoek de bestelling geannuleerd)
Geannuleerd (door ons) (wij hebben de bestelling geannuleerd, bijvoorbeeld omdat de betaling uit blijft)
Geannuleerd [PayPal EC IPN] (u heeft de paypal betalling geannuleerd)
Ontvangen (uw bestelling is geregistreed in ons systeem)
In behandeling (We hebben uw bestelling in behandeling genomen, het product is op voorraad en zal na ontvangst van de betaling binnen 48 uur (op werkdagen) aan u worden verzonden)
In afwachting van betaling (U heeft een bestelling geplaatst maar wij hebben van u geen betaling ontvangen. Bij 5 dagen of langer)
Betaald (uw voorruit betaling is door ons ontvangen, uw bestelling zal zo spoedig mogelijk worden uitgeleverd)
IDEAL Betaald (U heeft betaald met iDEAL en uw bestelling zal zo spoedig mogelijk worden behandeld)
IDEAL Onderweg (Deze status wordt kortstondig weergegeven als de betaling van iDEAL nog niet geverifieerd is. Mocht deze status lang dan 1 uur te zien zijn en het bedrag is afgeschreven van uw rekening, neem dan contact met ons op)
Betaald [PayPal EC IPN] (U heeft betaald met paypal en uw bestelling zal zo spoedig mogelijk worden uitgeleverd)
In Bestelling (1 of meer producten van uw bestelling zijn niet aanwezig en uw bestelling wordt compleet uitgeleverd)
Order klaar voor afhalen (U heeft gekozen voor afhalen, uw bestelling ligt klaar om afgehaald te worden)
Order verzonden (Uw bestelling is verzonden, deze melding wordt in geval van pakketpost vergezeld door een track en trace code)
Afgehaald (U heeft gekozen voor afhalen en heeft inmiddels uw bestelling bij ons opgehaald)
Geïmporteer in Backoffice (uw order is in ons facturatie systeem geïmporteerd voor afhandeling)