Wat kunt u doen als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren?
Neemt u in dat geval altijd zo snel mogelijk contact met ons op.
Dit kan telefonisch, per skype of email.
Is uw order nog niet betaald en niet verzonden?
Voor het annuleren van een order voordat deze betaald en verzonden is, worden geen kosten in rekening gebracht.
Is uw order reeds betaald? In dat geval worden de kosten van de terugbetaling afgehouden van het aankoopbedrag.
-Bij een betaling vooruit op een van onze rekeningen worden er geen kosten in rekening gebracht.
-Bij een internationale betaling vooruit op een van onze rekeningen zijn de kosten daarvoor € 10,00
-Bij een betaling via iDEAL worden er geen kosten in rekening gebracht.
-Bij een betaling via PayPal zijn de kosten daarvoor het bedrag welke door paypal aan ons door belast wordt.
Is uw order reeds verzonden?
Indien er sprake is van pakketpost kunt u uw bestelling bij de postbode actief weigeren. U kunt aan de postbode doorgeven dat u het pakket niet wilt aannemen. Nadat wij uw pakket retour hebben ontvangen nemen wij contact met u op om te komen tot een oplossing. Wanneer u een bestelling weigert bij de postbode dan brengen wij de transportkosten in rekening. Eventuele betalingskosten worden zoals hierboven verrekend.
Wanneer u een pakket accepteert van de postbode en daarna retour wilt zenden, zijn tevens de (retour) verzendkosten voor uw rekening. Wij gaan er in dit geval van uit dat het pakket onder dezelfde conditie wordt terug gestuurd zoals het door u is ontvangen. Pakketten die niet of onvoldoende gefrankeerd aan ons worden teruggestuurd worden door ons geweigerd.
Voor het retourzenden van een bestelling zal u altijd worden verzocht een retour aanvraag te doen. Dit kan via de "Retouren aanvraag" pagina.
In alle gevallen is het raadzaam ons op de hoogte te stellen middels ons "contactpagina".